- Sos. Bucuresti-Ploiesti no. 7A, Floor 6, Office 1, Sect. 1 Bucharest
- contact@atlas-am.ro
Aceasta politica („Politica de confidentialitate”) descrie practicile cu privire la datele personale pe care le colectam prin Site, gazduit si operat din Romania.
Politică de confidenţialitate descrie tipurile de date cu caracter personal pe care le colectăm, modul în care putem utiliza aceste date şi cui le putem transfera.
Tot în politica de confidenţialitate prezentăm şi măsurile pe care le luăm pentru a proteja securitatea datelor. De asemenea, vă explicăm şi cum ne puteţi contacta pentru:
Va incurajam sa cititi aceasta Politica inainte sa folositi Site-ul nostru. Folosind acest Site, sunteti de acord cu termenii si conditiile acestei Politici.
1.Ce informaţii colectăm şi cum le utilizăm
1.1. In cadrul formularului de subscriere si formularului de rascumparare
Datele cu caracter personal care sunt prelucrate de catre SAI apartin urmatoarelor categorii de persoane vizate: Clientul (chiar si dupa incetarea relatiei contractuale), reprezentantii legali sau conventionali ai Clientului, Beneficiarii reali, precum si membrii familiilor acestora (denumiti impreuna in mod generic, in cele ce urmeaza, „Persoane vizate”). Aceste date cu caracter personal sunt incluse in documentele transmise catre SAI la initierea relatiilor contractuale cu Clientul sau pe parcursul derularii acestora.
In anumite situatii, SAI poate sa prelucreze date cu caracter personal apartinand anumitor categorii de Persoane Vizate (de exemplu, Beneficiarii reali) fara a beneficia insa de modalitatea practica de a asigura in mod direct informarea acestor categorii de persoane. In acest context este responsabilitatea Clientului sa informeze persoanele in cauza cu privire la prelucrarea datelor lor cu caracter personal si sa obtina consimtamantul acestora privind prelucrarea datelor, in masura in care este necesar, in vederea indeplinirii conditiilor prevazute de lege.
In cadrul Site-ului dvs. ne furnizati urmatoarele date cu caracter personal:
1.2. In cadrul formularului de contact:
Datele cu caracter personal pe care le colectam in aceasta sectiune sunt:
– Nume,
– Prenume,
– Adresa email.
Folosim aceste date pentru a va permite sa ne adresati diverse cereri, fie in legatura cu produsele si serviciile noastre, fie in legatura cu exercitarea drepturilor dumneavoastra referitoare la datele cu caracter personal colectate si prelucrate prin intermediul Site-ului.
Informatii cu privire la drepturile dumneavoastra referitoare la datele cu caracter personal colectate si prelucrate prin intermediul Site-ului si exercitarea acestora gasiti la sectiunea corespunzatoare din prezenta politica de confidentialitate.
Cookies şi fişiere jurnal
De asemenea, folosim şi fişiere jurnal de servere web standard care ne ajută să numărăm vizitatorii şi să evaluăm capacitatea tehnică a paginii noastre. Folosim aceste informaţii pentru a afla câte persoane vizitează site-ul, ne ajută să aranjăm paginile într-un mod atractiv pentru utilizatori, să avem o pagină uşor de folosit în browser şi să oferim vizitatorilor pagini mai utile. Înregistrăm informaţii despre traficul pe pagină, dar nu şi informaţiile despre vizitatorii individuali ai paginii noastre.
Folosim Google Analytics care ne ajută să măsurăm eficienţa publicităţii noastre şi modul în care vizitatorii folosesc pagina web.
Partea de „asistenţă” din bara de instrumente a majorităţii browser-elor vă arată cum să blocaţi acceptarea de noi cookies, cum să fiţi înştiinţaţi atunci când primiţi un nou cookie şi cum să dezactivaţi cookie-urile existente. Nu uitaţi însă că fără cookies s-ar putea să nu beneficiaţi pe deplin de toate caracteristicile paginii noastre web.
Minorii cu vârsta de până la 16 ani nu ar trebui să transmită nici un fel de date cu caracter personal pe pagina web fără permisiunea (consimțământul sau aprobarea) tutorelui legal.
Site-ul nostru nu va colecta niciodată cu bună știință date cu caracter personal de la persoane despre care ar fi știut că sunt minori (sub 16 ani) si nici nu le va folosi sau dezvălui vreunei terțe părți neautorizate fără consimțământul expres al tutorelui legal.
Luând în considerare tehnologia disponibilă în astfel de situații, vom face eforturi rezonabile pentru a verifica dacă titularul răspunderii părintești pentru copil a dat sau a aprobat consimțământul precum si daca datele cu caracter personal sunt introduse de un minor cu varsta sub 16 ani.
Scopul si temeiul juridic al prelucrarii
3.1. Răspunsul la întrebări, solicitări sau reclamații
Prelucrăm datele dvs. cu caracter personal, precum nume și prenume, adresă de email, număr de telefon și orice alte informații sau detalii pe care ni le comunicați în corespondență pentru a răspunde întrebărilor, reclamațiilor sau solicitărilor dvs., în funcție de canalul de comunicare prin care ne contactați, astfel cum se descrie mai jos.
Scop | Temei juridic |
Răspunsul la întrebări, reclamații sau solicitări prin corespondență electronică (e-mail) sau telefon. | Prelucrarea se întemeiază pe un interes legitim, care ne permite să oferim răspunsuri la întrebările, reclamațiile sau solicitările dvs. |
3.2. Încheierea și executarea contractelor
Compania prelucreaza datele dvs. cu caracter personal furnizate in vederea încheierii și executării contractului cu dvs. sau cu compania al cărei reprezentant/persoană de contact sunteți. Totodată, pe durata relației contractuale comunicăm cu dvs. pentru a asigura buna derulare a relației contractuale cu Clientul, in vederea furnizarii produselor si serviciilor de investitii financiare. Totodata furnizarea datelor cu care personal inscrise pe formularul de subcriere/retragere si retinerea copiei CI este o obligatie legala, iar refuzul dvs. de a le furniza impiedica incheierea contractului de societate, respectiv certificarea dvs. ca si investitor al fondului de investitii.
Scop | Temei juridic |
Certificarea ca investitor al fondului de investitii
Încheierea și executarea contractelor | Obligatie legala
Executarea contractului cu dvs. (persoană fizică) și realizarea de demersuri la cererea dvs pentru a încheia contractul, |
3.2. Obligatie legala
In vederea indeplinirii obligatiilor legale, SAI prelucreaza datele cu caracter personal pentru: executarea si imbunatatirea serviciilor de investitii oferite prin preluarea in aplicatiile informatice proprii a datelor din actul de identitate, conform cerintelor legale aplicabile; cunoasterea clientelei in vederea prevenirii spalarii banilor si combaterii finantarii terorismului; prevenirea fraudelor si garantarea secretului bancar prin verificarea autenticitatii actului de identitate prezentat; raportarea tranzactiilor; realizarea de audituri si investigatii interne; gestiunea administrativ-financiara; gestionarea conflictelor de interese; gestionarea controalelor efectuate de autoritati sau autoritatile de supraveghere; managementul portofoliului; managementul lichiditatilor si optimizarea bilantului; asigurarea securitatii in incintele SAI; pastrarea, depozitarea (premergatoare arhivarii) si arhivarea documentelor; implementarea masurilor de securitate a datelor cu caracter personal.
Pentru indeplinirea scopurilor anterior mentionate, SAI se va baza, in masura in care este necesar, si pe interesul sau legitim in desfasurarea obiectului sau de activitate.
Scop | Temei juridic |
executarea si imbunatatirea serviciilor de investitii oferite cunoasterea clientelei in vederea prevenirii spalarii banilor si combaterii finantarii terorismului; prevenirea fraudelor | Obligatii legale Interes legitim |
3.4. Proces decizional automat și stabilirea automată a profilului
Datele cu caracter personal menționate aici nu fac obiectul proceselor decizionale automate, inclusiv stabilirea de profiluri.
Nu vom transmite catre terte parti datele dumneavoastra cu caracter personal, cu urmatoarele exceptii:
– Cu acordul dvs.;
– Daca este necesara transmiterea unor informatii in vederea furnizarii produselor de investitii si serviciilor de consultata in investitii solicitate de dvs.
– In cazul in care informatia este necesara partenerilor companiei pentru imbunatatirea sau facilitarea unor servicii sau produse solicitate de dumneavoastra. Societatile partenere au dreptul de a utiliza datele cu caracter personal furnizate numai in masura in care este necesara pentru executarea serviciului solicitat de dumneavoastra (de ex. Prestarea unui serviciu inclusiv a serviciului de consultanta de investitii, oferirea unui produs investitional, procesarea informatiilor privind plata).
– Datele dumneavoastra cu caracter persoanal vor fi dezvaluite institutiilor implicate in desfasurarea de activitati pe piata de capital, la cererea motivata a acestora, si anume: Depozitar, operator de piata/operator de sistem, Depozitarul Central si A.S.F.
– Putem transmite date cu caracter personal autoritatilor sau institutiilor publice conform prevederilor legale sau bunei-credinte daca:
– in cazul in care activitatile dvs. contravin termenilor si conditiilor statuate de societatea noastra, sau a instructiunilor pentru utilizarea anumitor produse si servicii;
– in cazul in care societatea noastra fuzioneaza sau achizitionata total sau partial de o alta companie, iar baza de date e transferata noului operator.
– in cazul in care societatea noastra devine insolvabila, voluntar sau involuntar, prin lichidatorul, administratorul sau cumparatorul, baza de date poate fi vanduta, autorizata, tranzactionata doar cu acordul instantei. In cazul in care vor aparea situatii mentionate mai sus, veti fi anuntati prin e-mail sau printr-un anunt postat pe site.
Nu uitaţi că atunci când folosiţi un link pentru a ajunge de pe Site-ul nostru pe o altă pagină web, prezenta politica de confidenţialitate nu se mai aplică. Navigarea şi interacţiunea pe care le desfăşuraţi pe o altă pagină web, inclusiv orice pagină care are un link către prezentul Site, se supun regulilor şi politicilor paginii respective. Vă încurajăm să citiţi regulile şi politicile paginilor pe care le vizitaţi pentru a înţelege mai exact procedurile lor de colectare, utilizare şi dezvăluire a datelor cu caracter personal.
În contextul operațiunilor descrise mai sus, datele dvs. cu caracter personal pot fi transferate în străinătate, în state ale Uniunii Europene („UE”) sau din Spațiul Economic European („SEE”).
Vă informăm că orice transfer efectuat de societate în stat membru UE sau SEE va respecta cerințele prevăzute de RGPD.
În cazul în care datele cu caracter personal sunt transferate în state care nu oferă o protecție suficientă a prelucrării datelor cu caracter personal, vor fi încheiate contracte de garantare a respectării prevederilor legale.
Vom păstra datele dvs. cu caracter personal numai pe perioada de timp necesară în scopurile de prelucrare prezentate mai sus și cu respectarea prevederilor legale în vigoare. În cazul în care societatea consideră că are un interes legitim sau o obligație legală de a prelucra datele dvs. cu caracter personal în alte scopuri, veți fi informat în legătură cu acest aspect.
In vederea realizarii scopurilor de prelucrare mentionate, SAI va prelucra datele cu caracter personal pe durata indeplinirii serviciilor de investitii, precum si ulterior, atunci cand exista o necesitate de afaceri legitima pentru a proceda astfel (de exemplu, pentru a va furniza informatiile solicitate sau pentru a ne respecta obligatiile legale, fiscale sau contabile). Este posibil ca, in urma indeplinirii termenelor legale de arhivare, SAI sa dispuna anonimizarea datelor, lipsindu-le astfel de caracterul personal si sa continue prelucrarea datelor anonime pentru scopuri statistice.
Securitate
Securitatea datelor cu caracter personal este importantă pentru noi. Păstrăm măsuri adecvate de precauţie de ordin administrativ, tehnic şi fizic pentru a proteja datele cu caracter personal împotriva distrugerii accidentale sau ilegale, pierderii accidentale, modificării, dezvăluirii sau accesului neautorizat, utilizării şi tuturor celorlalte forme legale de prelucrare a datelor cu caracter personal aflate în posesia noastră.
În conformitate cu dispoziţiile Regulamentului UE nr.679/2016, persoanele înregistrate, în calitate de persoane vizate, au următoarele drepturi:
Va puteti exercita oricare dintre aceste drepturi prin completarea unei cereri (va sta la dispozitie un Formular in acest sens), si expedierea acesteia:
– prin email la adresa contact@atlas-am.ro
– prin posta la adresa Sos. Bucuresti- Ploiesti nr. 7A, Et. 6, Sector 1, Bucuresti, Romania
Societatea noastra îşi rezervă dreptul de a schimba, modifica sau actualiza politica de confidenţialitate în orice moment, dar nu va reduce nivelul de protecţie din cadrul acesteia. Acordam cea mai mare importanta aspectelor legate de confidenţialitate şi intenţionam să rămânem pe deplin conformati prevederilor legale în ceea ce priveşte politica de confidenţialitate şi protecţia datelor cu caracter personal. Vom actualiza periodic politica de confidenţialitate şi vom afişa noutăţile pe această pagină.
Copyright © Atlas Asset Management 2024